събота, 2 декември 2017 г.

Коледна украса 2017 - част 1

Тази година, повярвайте ми, нямах никакво намерение да украсявам за Коледа. Казах си - слагам една-две клонки тук-там и толкова! Не би! Един ден, търсейки нещо съвсем друго, попаднах на апликациите, които направих миналата година за спалнята в последния момент, буквално два дни преди празника. Ето за тези става дума :



А това е миналогодишната ми публикация  http://kolibkata.blogspot.bg/2016/12/blog-post.html
И понеже ми се видяха много симпатични реших, че отново ще ги използвам, ама други декорации няма да има, неее 😊! Да, бе, да! Още на следващата сутрин се събудих с готов план за действие, който на първо време включваше смяната на калъфките на декоративните ми възглавници, които са общо четири. Първоначално ми се искаше да са различни, после обаче се спрях на варианта - еднакви, но на обърнат фон (след малко ще видите за какво говоря). Използваните материали са  три цвята плат, два цвята филц и маркер за текстил, за да мога да си направя калъфките точно, ама точно както аз искам :).






Това са първите две калъфки - бяло еленче на сив фон и сиво еленче на бял фон



И понеже много ми засивя, а в стаята основно преобладава жълтият цвят, следващите две възглавнички са с нарисувани елхички, съответно на бял и жълт фон.





След като възглавниците заеха местата си по леглата, се захванах с ето това ъгълче от стаята :


Започнах промяната му с ушиването на още две калъфки за малките възглавнички.






Картината беше заменена с коледна такава по най-лесния и бърз начин - изрязах главата на елена от лист хартия и сложих за основа черен плат, който после беше сменен със сив и воала.




И понеже тази година се запалих по правенето на коледни гномчета, нямаше как да не си ушия едно, макар и в крайно нехарактерни за Коледа цветове 😉 Това са част от етапите, през които мина, преди да се появи на бял свят. За съжаление не съм снимала всичко, но ще го видите в целия му блясък в края на публикацията ми.





А това е кутия за СОТ, която е на такова място, че много не се вижда, но все пак леко я попромених.






И за клонките, които трябваше да заместят елхата, уших нещичко :





Иии, стига съм дърдорила, време вече е да ви покажа нещата по техните места 😃 Много се надявам да съм успяла да ви дам някоя идейка за коледна декорация или пък мъничко вдъхновение!!!












Очаквайте съвсем скоро и част 2 - декорация на кухнята!!!


2 коментара:

  1. Браво, Миме! Много ми хареса коледната украса с тези "слънчеви" цветове. Чакам продължението !

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Радвам се :*! Съвсем скоро ще има продължение, все още доизкусурявам и се опитвам да направя що-годе читави снимки ;)

      Изтриване